čtvrtek 15. srpna 2013

Dril na bikrosce – pokračování

Jestli vás zajímá, jak byl náročný trénink na bikrosce a jak mi to nešlo až sem z toho byla zoufalá, tak tady jsem stručně shrnula to, co si pamatuji z jednotlivých dní.

1. den 
Ani jsem se nebyla schopná pořádně rozjet, žádná rychlost, žádný odraz.

2. den 
Rozjedu se ale strašně hraním, obě kola na placku, vůbec se neodrazím.

3. den
Zkouším se odrážet, dávám příšerný křiváky, někdy i dost nebezpečný například na 3. skoku dopadnu s kolem křivě proti svahu dopadu. Raději toho pak nechávám.

4. den
Začínám na to trochu přicházet, šlapu až k odrazu a tahám rukama, zadní kolo tam furt zůstává. Pár pokusů je lepších ale není to jistota.

5. den
Ke konci se mi daří oba skoky dolétnout. Třetí z rychlosti, na kterou jsem byla zvyklá přelítávám. Už tam před ním nebudu šlapat.

A tady je video. Bohužel to nějak divně přeskakuje, ale snad je zlepšení vidět.

Myslím, že je to jen začátek a to to dalo tolik práce. Nevím, zda budu mít sílu pokračovat dál. Už ten další skok za druhou klopenkou je zase hrozně dlouhý, krátký odraz a dopad výš. No mám ještě co zlepšovat. Navíc jsem zvědavá, zda se mi díky tomu bude dařit lépe na sjezďáku.