pondělí 12. srpna 2013

Dril na bikrosce

Když jsme se poprvé natočili při skákání ve Statenicích, mohli jsme konečně sebekriticky posoudit, jak nám to jde. Martin – ježiš, já lítám furt na čumák, já – ježiš, já se vůbec neumím odrazit.

Padlo rozhodnutí, že se svým ježděním musíme něco udělat. Skákat skoky z rychlosti jde do jistého okamžiku. Když pak narazíme na techničtější skok nebo s horším nájezdem či odrazem, jsme v průšvihu. Už několik dní se tedy věnujeme trénování odrazů na staré bohnické bikrosce.

Pevňáka mám už dlouho, ale samotnou mě nebavilo jezdit na novou bikrosku, kde jsem beztak jen prohoupávala boule, trénovala jízdu po zadním a bunny hop. Bohnická bikroska je hrozně těžká a myslím, že nebudu nikdy schopná tam něco skočit. Nadějná je akorát lavice za první klopenkou, ale už tam narážím na limit, že víc to rozšlapat nedokážu a líp se neodrazím. Jezdila jsem tam taky jen sporadicky a na starou bikrosku tak jednou do roka, kdy jsem si to sjela, někde se trochu zkusila odlepit, ale víceméně jsem nic neskočila.

Rozhodla jsem se, že budu jezdit na starou bikrosku na reignu. Trochu jsem se tak zbavila předsudků, že je to jen xcčko a už se na něm nebojím skákat. Navíc to je poprvé, kdy na tlumiči využívám propedal :) Co na to hranění bude po čase říkat rám, uvidíme. Doufám, že se v dohledné době nerozpadne.

Zatím chceme ovládnout první dva skoky. Vyhodnotili jsme, že jsou těžké z hlediska toho, že na ně není možnost se pořádně rozšlapat a člověk se z určité rychlosti musí prostě odrazit tolik, aby je dolítnul. Navíc mají kraťoučký odraz, z kterého je pro mě obvzlášť složité to vytáhnout. Až budeme umět tyhle dva, tak budeme postupovat dolů :)

Naše první pokusy



Myslím, že zlepšení tam bude. Včera se mi povedlo oba skoky dolétnout, i když ne hned za sebou. Martin už je dolétává i oba najednou. Jen je těžké pokaždé se zbavit nechutě to dokola zkoušet a dělat tam ze sebe kašpara. I když kluci na bikrosce jsou hodní a skoro pokaždé mi někdo poradí, co mám dělat jinak a lépe. Zkusíme se natočit zase ve středu, zda bude nějaké zlepšení :)