čtvrtek 3. října 2013

Císařovy nové boty?

Pokud jste pravidelní čtenáři mého blogu, jistě jste si všimli, že se mnou není něco v pořádku. Naplno jsem si to uvědomila nedávno, kdy jsem si koupila svoje třetí běžecké boty. Ano, mohla jsem za stejnou cenu mít krásné kožené kozačky nebo módní džíny nebo kašmírový svetřík. Ale asi nejsem tak úplně celou svou duší žena a raději investuji do kvalitního sportovního vybavení.

Jsem tedy hrdou majitelkou třetích bot od INOV8. Svoje první jsem si koupila v lednu letošního roku, chtěla jsem nekompromisní krosové boty a moje očekávání splnily. Na jaře se mi rozpadly moje staré New Balance a hledala jsem něco na silnici. Opět jsem zašla do svého oblíbeného obchodu Trailpoint a na nohu mi zase nejlépe padly INOV8.

No a dnes? Je těžké náhodou nejít kolem Trailpointu, když bydlím tak blízko. Stavila jsem se na kus řeči a že si přitom nějaké boty vyzkouším. Nic jiného než INOV8 mi opět na noze tak dobře nesedělo. Jelikož chci přes zimu běhat, potřebovala jsem nějaké univerzální boty ale s větší izolací než u těch, které už mám. Takže mám třetí :)

Červené Rocklity používám čistě do terénu, kde výborně drží, hlavně na mokrém podkladu. Běhám v nich na Vysočině v lesích a lepší boty na krosy bych nenašla. Bílé Flite jsou bezkonkurenční závodní boty na silnici, běhám v nich hlavně na asfaltu za suchého počasí a chodím v nich do fitka. Ty boty přímo letí samy, nejsem v nich schopná běžet nějaké volné tempo, protože mě vždycky vystřelí. No a nové fialové Terrafly teprve čeká zkouška, budu v nich běhat kombinaci asfaltu a trailu v chladnějším počasí a po celou zimu. Věřím, že se tato univerzální bota osvědčí.

A nejlepší na tom je, že mám zase novou chuť vyběhnout, nejen kvůli botám, ale už při nákupu mi přátelské prostředí v Trailpointu připomnělo, jak moc je běžecká komunita příjemná. Ne, že by bajkeři nebyli milí, ale běžci mi přijdou daleko srdečnější, protože každý má jen svoje nohy a cestu před sebou.