pondělí 28. října 2013

Epilog za Reigna

Vždycky jsem si myslela, že jsem člověk, který nelpí na starých věcech. Tak jsem se letos rozhodla jít dál a koupit si místo reigníka nebo zrzka, jak jsem mu říkala, modernější kolo.  
Dnes, když s ním slečna odcházela, s mým reigníkem, na kterém jsem poznala krásy bajkingu, měla jsem slzy na krajíčku. Mám radost, že bude jezdit dál. Slečně, stejně jako tenkrát mně, hned padnul do ruky. Byl to můj první full, čtyři roky mi věrně sloužil a i já se o něj starala a vylepšovala ho k obrazu svému.
Prázdné místo na háku ještě chvíli zůstane, protože Canyon, o kterém jsem byla na 90 % přesvědčená, mě nakonec po vyzkoušení zklamal. Není lehké si dnes vybrat pěkné kolo pro holku. Co byste mi doporučili vy? Nakonec přikládám pár vzpomínkových fotek.
Nejdek

Francie

Francie