neděle 3. listopadu 2013

Freeride ve Stromovce

Na víkend jsem dostala možnost projet si Banshee Rune V2. I když nehlásili ideální počasí, tak jsem tuto nabídku nemohla odmítnout. Celé sobotní dopoledne jsem netrpělivě vyhlížela z okna, až přestane pršet. Po dvanácté se tak stalo a vyjeli jsme.

Cílem byla stará bohnická bikroska a mezitím to prostě nějak vyzkoušet. První pocit byl, že je to hrozně dlouhé, s takhle položenou vidlicí jsem jinde než na sjezďáku nejela. Není to žádná raketa, čekala jsem, že to pojede trošičku líp. Hodně z toho bylo způsobené tlumičem, který chodil na sebemenších nerovnostech. Ale na bikrosku jsme dojeli a námaha to nebyla o moc horší než jindy. Trámový sjezd na mokru nebyl úplně na jistotu, hlavně kvůli zamaštěné zadní brzdě a plášťům nobby nic, ale dolů jsem se dostala. Pak už jen nějaké focení a blbnutí ve Stromovce.

Jsem ráda, že jsem si kolo vyzkoušela, teď už mám jasno, co si objednám. Holt s tím nedojedu moc daleko ani nijak rychle ale na freeride ve Stromovce to bude ideální :)
Ideální zdvihy na cyklostezku


Vypadám na tom divně, chtělo by to spíš 29 ;)

Martin ve Stromovce




Krasavec, kterého jsem sedlala