neděle 29. prosince 2013

Vánoce, nové kolo a mistr republiky

Předvánoční shon je naštěstí za námi a i já mám konečně čas něco málo napsat. Jak už někteří vědí, dostala jsem nabídku dlouhodobě testovat trailbike s 27,5 koly. Je to letošní novinka od Kony - Precept DL. O mých prvních pocitech z jízdy na Koně si můžete přečíst v lednovém Velu a další povídání bude následovat na blogu ivelo.cz.
Stavba Uzinky je tak lehce odsunuta, jelikož mám kolo, na kterém můžu drandit. Alespoň budu mít víc času našetřit na pěkné komponenty, což ve výsledku znamená, že mě to vyjde ještě dráž :) Každým dnem ale čekám zásilku s rámem a vidlicí. Zbytek dokoupím do jara.
Doufám, že jste měli pěkné Vánoce, já dokonce v hospodě ve Lhotě, kde máme chalupu, potkala mistra republiky v DH. Není se čemu divit, bydlí totiž ve vesnici vedle.

Můj dočasný oř
Na vyhlídce, kola jsou fakt větší :)
Já a Sir Demo