sobota 11. ledna 2014

Olympijský areál na Letné - kdo to potřebuje?

V pátek jsem šla běhat a pro změnu jsem si řekla, že se podívám na Letnou, vyběhnu několikrát schody a poběžím zpátky. Jaké překvapení pro mě bylo, když jsem kvůli plotu musela obíhat skoro celou letenskou pláň. Nevěřícně jsem zírala, kdo má zase takovou drzost oplotit veřejný park? Nápis na ceduli hlásal: Olympijský areál Soči. Jelikož jsem měla po výběhu kopce zvedlou tepovku a endorfiny mi proudily v krvi, tak jsem se neudržela a začala nahlas nadávat. Co to zase Praha 7 dovolila? To jim nestačí, že máme půlku parku ve Stromovce nepřístupnou a chátrající kvůli kolotočářům a oni budou ještě z pláně dělat další Výstaviště? Byla jsem skoro nepříčetně rozzuřená a uklidnit se mi pomohlo až vyběhnutí schodů na Stalinovi.

Doma jsem o tom začala hledat informace. Dozvěděla jsem se, že stát za to zaplatí 80 milionů. Stát, tedy my daňoví poplatníci, a ještě k tomu oplotí veřejný park? Konečně v Praze není sníh a oni ho tam za 80 mega budou navážet a samozřejmě by byl obrovský průšvih, kdyby v Praze nepřibylo další kluziště. Můžete mi někdo říct, kdo tohle potřebuje? 

Kdyby raději Praha 7 konečně opravila Šlechtovku a nedovolila neustálé zneužívání veřejné zeleně na úkor vlastních občanů. Parky jsou to jediné, díky čemu je žití ve městě snesitelné a Praha 7 nám je neustále oplocuje. Další kapitolou by byly navrhované změny parkovacích zón, ale pro dnešek už jsem se rozčílila dost.