pondělí 1. září 2014

Srpen a Fido

Letošní sezóna je poněkud podprůměrná co se týká počasí a ježdění. Nepamatuji se, kdy jsem naposledy jela na suchu. V sprnu jsme měli málo času kvůli práci a teď najednou už je skoro podzim! Moc mi to letos nešlo, stále nejsem schopná naladit si tlumič na uzzi a špatně se mi s ní skáče, respektive neskáču vůbec :( K tomu se mi kompletně vyvaklalo zadní kolo Mavic, musím ho reklamovat. Dost mě to zklamalo, protože jsem si od těch kol slibovala něco jiného.
Takže letošní bilance je opravdu bídná. Na sjezďáku jsme jezdili asi jen necelých 14 dní a na uzzi jsem neskočila vůbec nic a to jsem si to kolo kupovala proto, abych mohla někam dojet po svých a tam to nemusela šetřit.
Víkend v Saalbachu a opět mokro

Jak jsem si pořídila Fida

Něčím si ale člověk musí udělat radost a rozhodla jsem se pořídit si auto. Dneska je jiná doba, dřív měla celá rodina jedno auto dohromady ale teď má většinou každý plnoletý člen auto svoje.
A i když v Praze se dá bez auta přežít líp než na vesnici, tak přecijen to bude pro mě v mnoha věcech ulehčení. Martin Passata potřebuje každý den k práci většinou až do večerních hodin a já když si chci třeba zajet někam za město do lesa zaběhat, tak se musím s někým dohodnout nebo mám smůlu. Takže se moc těším až si dojedu na brusle na Ladronku, zaběhat po práci do Krčáku nebo prostě naložit kolo a jet třeba do Všenor!
Mým snem vždy bylo vlastnit Citroena. Hrozně se mi ta auta líbí a celkově mám slabost pro vše francouzské. Volba padla na třídvéřový C4 vts s dvoulitrovým motorem a po půlročním prohledávání inzerátů se jedno pěkné objevilo. Na to, jak je auto malé (lehké), tak motor je dostatečně silný a za jízdy je ten zátah opravdu cítit. Po delší době jsem řídila benzín a je to změna. Vůbec jsem nevěděla, kdy řadit, furt to pěkně jelo, nechrochtalo to, no prostě parádní :)
Tento týden mě čeká přihlášení auta a podle nejnovějších zpráv by to už neměla být nekonečná fronta. Přikládám pár narychlo cvaknutých fotek, které jsem udělala včera večer, když jsem si Fida vyzvedávala ze servisu. Shodou okolností jsme mu tak začali říkat a když mi předali klíče a na nich byl přívěšek se psem, tak už mu to zůstalo.
S majitelkou
Zezadu je to opravdu fešák a na silnici se nedá přehlédnout