pondělí 2. února 2015

Jaro a nové fáro

Tuto neděli počasí připomínalo jaro jen zdánlivě. I tak jsem si všimla, že hodně lidí to inspirovalo k projížďce v naleštěném fáru, tu kupátko od Porsche, tu BMW. Tak jsem si řekla, že je čas naleštit i moje „nové“ fáro na jaro.

Letošní sezonu budu sedlat Cannondale Jekyll z roku 2012. Na tomhle modelu jsem jezdila už dřív a ohromně mi vyhovoval chodem zadní stavby a svojí stabilitou. Tenkrát jsem to taky porovnávala s reignem. Když jsem na něj sedla letos, tak po sezoně strávené na uzzi, mi ta stabilita nepřišla nijak valná, ale chod zadní stavby mi vyhovuje stále. Doufám tedy, že na svém novém ďáblíkovi trochu položím hlavu a vůbec ho celkově zmodernizuji.

Zatím je ověšen původními komponenty až na moje sedlo se sedlovkou. Budu určitě měnit vidlici za svůj Float 36, zbavím se komínu, dám kratší představec, kliky s dvojpřevodníkem a asi svoje brzdy. A v neposlední řadě pláště, které jsou naprosto šílené a ještě ztvrdlé.

Není to žádná hyper novinka ale minulý rok jsem si vyzkoušela, že nemám tolik času jezdit ten pravý freeride někde v horách a jekyll mi bezvadně poslouží na vyjížďky kolem Prahy, Rychleby, Smrk, možná Krušky a vůbec takové trailové ježdění po českých luzích a hájích.


Je to prostě ďáblík