úterý 17. února 2015

Zimní příprava a těšení se na jaro



Nevím jak vy, ale já už netrpělivě vyhlížím jaro a každý, byť jen trochu teplejší den, mě přivádí k myšlenkám na kolo. Zároveň je to doba, kdy vrcholí předsezonní příprava, jestli se tomu tak v mém podání dá říct :-)

Nejezdím na výkony, ale aby si člověk tu jízdu z kopce vůbec užil, tak je potřeba trávit čas v posilovně. Přes celý rok posiluji jednou týdně, od začátku roku 2015 dvakrát týdně a v průběhu března to chci ještě vydržet. Také stále běhám a občas i skočím na trenažér, ale to jen výjimečně, když mě to ven opravdu netáhne.

Vůbec mi nevadí cvičit v posilovně, naopak myslím na to, jak moc mi to na kole pomůže a mám z toho dobrý pocit. Už dávno jsem uvažovala o speciálním posilování pro bajkery, ale nevím, že by někdo něco takového pořádal. Specifické cviky by mi určitě pomohly, posiluji hlavně s vlastní vahou, 5kg činkami a občas s kettlebellem. Zase na druhou stranu víc svalů nechci, protože moje ženskost už tak dostává zabrat :-)

V únoru si ještě zajedeme na hory, sjezdové lyžování je taky slušný silový trénink. A hned na začátku března budu dávat do kupy jekylla, aby byl připravený, až venku ucítím ten svěží jarní vzduch a konečně vyjedu. Ale jinak mám zimu taky docela ráda, hlavně mimo Prahu.
Zamrzlý rybník Zvůle u Jindřichova Hradce, asi 600 m. n. m. V pozadí pláž, kde jsem se v létě koupala plus nejkrásnější auto na světě ;-)