pondělí 17. srpna 2015

Vedro, nové brzdy, testování



Naše dovolená v Toskánsku odsunula sjezďáky na druhou kolej. Čekali jsme až bude menší vedro, až bude větší vedro, až z toho byly jen dva víkendy. Jednou Špičák a Geiss a podruhé Semmering. 

Na Šumavě bylo v červenci opravdu vyprahlo. Tento rok jsem z kopce dolů skoro nic nenajezdila a tak mi to pochopitelně nešlo. Až druhý den v Geissu na freeridové trati jsem trochu pustila brzdy, začala správně pracovat nohama a rukama a najednou přišla zase ta známá radost z ježdění. Nemuset se vyhýbat každému většími schodu a pěkně to pouštět a nechat kolo pracovat. Jo to je ono.
Když se svlečou 3 sjezdaři

Nové brzdy 

Na přelomu prázdnin mi také konečně přišly čtyřpístkové brzdy – Magura MT5. Do Semmeringu jsem jela natěšená, že je pořádně vyzkouším a napíšu recenzi. Bohužel se nám je nepovedlo dobře odvzdušnit, v přední brzdě mi zůstala bublinka a páka se při jízdě propadala. Zkoušeli jsme to řešit na parkovišti, ale mně po zážitku na sjezdové trati pouze se zadní brzdou vytekly nervy (s touhle sr***ou jezdit nebudu, nehodlám se zabít!) a Martin mi raději dal svoji přední.


Odvzdušňování na parkovišti


Teď by měly být v pořádku, ale neměla jsem už možnost je otestovat víc. Magury mají skvělou páku, která se mi výborně drží (nemají ji kulatou jako Shimana ale plochou), bohužel celoplastové provedení se mi zdá poněkud fórové, už jen proto, že mi napraskla objímka a ne, opravdu jsme ji nepřetáhli, dávali jsme si od začátku pozor.
Můj nový růžový bowden! A brzdy :-)


Velké testování 

A skvělá zpráva na konec je, že mi Velo nabídlo testování 2016 modelů dámských fullů. Zatím jsem jezdila na Rhyme od Specialized. Včera jsem na něm parádně zmokla, ale v sobotu jsem byla na Točné a musím říct, že tomu mám málo co vytknout. Po designové stránce je to opravdu krásné kolo, dostala jsem na něj spoustu komplimentů. Konečně jsem si vyzkoušela, jaké je jet po branické cyklostezce na spešlu a dokonce na modelu, který je v ČR touto dobou unikátní!
Tak to je ten krasavec Specialized Rhyme 2016, vel. M