sobota 20. května 2017

Bikepark Peklák

Do bikeparku Peklák u České Třebové jsem chtěla jet už dávno. Martina jsem ale nikdy nepřesvědčila. Jelikož jsem byla celý rok hodná, tak jsem si v květnu mohla vybrat, kam na sjezďáka. Moc parků ještě otevřeno není, Geisskopf je na otočku moc daleko, Ještěd nemám ráda, takže konečně zkusím Peklák!

Pod sjezdovku dorážíme před jedenáctou a já mám super kliku, protože celý květen jezdí holky zadarmo! Vlek (upravená kotva s gumičkou, která se zahákne za představec) má převýšení 180 m a tratí se nabízí opravdu hodně. Je tam vidět spousta práce, všude skoky, většinou samé posíláky, najdou se i vetší roadgapy a dropy pro střelce.

Já postupně zkouším všechny tratě. Nejvíc se mi líbí červená vpravo (Malinovka), která má díky dvěma přescesťákům dobré flow a je prostě celkově zábavná a taková sjezdová. U mě nějaké větší skoky nehrozí, zatím se na to necítím. Ani červená vlevo (Korida) a černá nejsou špatné. Modré tratě jsou spíš XC ražení, ale postavené jsou hezky.

Na mokré černé jsou dva prudší padáky, u kterých si musím zastavit a několikrát si to zkusit najet. No není to, co bývalo, že bych to poslala na oči, ještě se potřebuju trochu rozjezdit. Připadám si nejistě mezi stromy.

Jezdím cca do tří a dávám asi 12 jízd, u té poslední už mi hodně tuhnou ruce a navíc se žene bouřka, takže raději balíme. Za dva týdny je otevíračka na Špičáku, doufám, že už bude jezdit i Martin, s hlídáním se nějak vystřídáme, mně se současnou fyzičkou bude stejně stačit půl dne, držením kočáru bohužel pořádný úchop nenatrénuju :-)

Bikepark se mi celkově líbil, domácí atmosféra, upravené tratě, na kterých je vidět hodně práce. I sjezďáka jsem využila, i když myslím, že by to tam v pohodě zvládalo i menší kolo a v rovnějších pasážích by to lépe jelo.

Matka bikerka, moje jediná fotka z "akce"